bisteijudit.jpegSzeretem az Experidance tánccsapatot, egy kivételével az összes előadásukat láttam, némelyiket többször is. Legutóbb a Szenvedélyem, Velence címűről emlékeztem meg, azóta megvolt a Fergeteges is, amiben Sissy és Andrássy gróf románcát mondják el a Száztagú Cigányzenekar kamaraegyüttesének élő kíséretével. Tényleg fergeteges!
Bistei Judit (Bisu) az Experidance szólótáncosa, amellett testépítő és fitness bajnok.
Az elmúlt napokban végigszurkoltam a világbajnokságot és nem hiába!
Bisu lett a világbajnok!
Rég örültem ennyire valaki más sikerének, amihez szívből gratulálok.
(Megjegyzem: az Experidance is folyamatosan öregbíti a magyar kultúra jóhírét világszerte, mostantól van egy más múfajban világbajnok tagjuk is. )

Ez volt a győztes produkció, nem tudom hányszor néztem végig.

 utóirat:
nem tudtam nem észrevenni, hogy az Experidance fészbúk oldalán megszületett az első rosszízű beszólás. Hiába no, vannak a sikertelen, irígy emberek, akik beszólnak másoknak és vannak a külföldiek...

A bejegyzés trackback címe:

https://zene.blog.hu/api/trackback/id/tr288122184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása