Vajon adhat-e nagyobb ajándékot egy ember annál, amikor segít másoknak bővíteni az élvezetek körét?
Amikor megtanít szeretni újabb és újabb, addig felfedezetlen dolgokat.
Van valaki, aki néhány évtizede megálmodta, majd létrehozta Magyarország legjobb zenekarát, ami a történetének első 30 évében bekerült a világ 10 legjobb zenekara közé, ahol együtt jegyzik a Berliner és a Wiener Philharmonikerrel.
Valaki, akinek nevére megtelik az Amszterdami Concertgebouw és a zeneértő közönség állva ünnepli, amikor színpadra lép.
Aki miatt Tajpejben tőlem is autogramot kértek a rendőrkordonok közé terelt rajongói, hiába tiltakoztam, hogy én csak turista vagyok és aki visszavitte Magyarországot a világ kulturális térképére.
fischer-ivan.jpgAkinek köszönhetem, hogy felfedeztem és megszerettem többek között Bartókot, Mahlert, Richard Strausst, továbbá megtapasztaltam, hogy a kortárs zeneszerzők is alkotnak, fogyaszthatót.
Aki évek óta rendszeresen ellát színvonalas és lélekgyógyító zenei élményekkel.
Amit eddig tőle kaptam, arra kevés az, hogy KÖSZÖNÖM!

Ő Fischer Iván, aki ma 66 éves.
Isten éltesse!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zene.blog.hu/api/trackback/id/tr6912140959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása