Zeneakadémia
2015 október 14.

Örömmel mentem a Zeneakadémiára, amikor megtudtam, hogy Kovács János dirigálja a budafoki zenekart, az hollerung.jpgelmúlt évtizedekben még nem volt olyan esemény, amit ő dirigált és ne élveztem volna. Remek műsor ígérkezett: Farkas Ferenc: Furfangos diákok,Schumann: Versenymű négy kürtre, akik fújták: Benyus János, Flammer István, Mészáros Bence és Hamar Máté. Eddig abszolúte rendben volt.
A szünet után Brahms: IV. szimfónia, nos ez a számomra egy kis csalódás volt. Laposnak, fakónak találtam, hiába kerestem benne a romantikára és Brahmsra jellemző érzelmi hullámzást, a színeket, a hangulatokat. Túl sokat vártam volna?

 

 


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zene.blog.hu/api/trackback/id/tr68170238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása